niedziela, 24 stycznia 2016

Witaj uniżony Sługo


Nazywam się Queen Margaret. Jestem inteligentną kobietą z klasą, nie brakuje mi stanowczości oraz uroku osobistego. Posiadam nieszablonową intuicję, która pozwoli mi szybko dostrzec czego oczekujesz oraz ile jesteś w stanie znieść. Jeżeli sam nie jesteś pewien swoich możliwości, krok po kroku odkryję przed Tobą Ciebie samego. Pokażę Ci jak realizować się w świecie kobiecej dominacji w taki sposób, żeby  dawało to odpowiednią satysfakcję obydwu stronom. Każde spotkanie ze mną daje Ci możliwość spełnienia Twoich najgłębiej skrywanych fantazji oraz pozwala na ucieczkę od codziennego życia. Rozchylę przed Tobą obszary erotycznej dominacji, których do tej pory nie znałeś.

Twoja rola opiera się wyłącznie na poddaniu Mojej woli oraz ustąpieniu Moim przekonaniom i fanaberiom. Posłusznie wykonujesz moje rozkazy, realizujesz wszystkie zadania jakie Ci wyznaczę - tylko wtedy Twoja Pani jest dumna ze swojego oddanego Sługi. W zamian za posłuszeństwo jesteś nagradzany. Nieposłuszny Sługa otrzymuje srogą karę. W każdej chwili możesz wypowiedzieć hasło bezpieczeństwa lub zawyć z bólu - to jedyne co możesz...

 PODCZAS SESJI W MOIM STUDIO SPODZIEWAJ SIĘ:

- DOMINACJI EROTYCZNEJ (będę kontrolowała Twoje podniecenie i wytrysk; będę Cię kusiła i nęciła swoim ciałem; seksowne zachowania i gesty mam we krwi; posiadam stroje, które na pewno spotęgują Twoje doznania, doprowadzę Cię do granic pożądania).

- DOMINACJI PSYCHICZNEJ - FEMINIZACJA (będę Cię poniżać, upokarzać i zawstydzać; będziesz zakładał stroje jakie Ci zaproponuję i będziesz mi za to wdzięczny; będziesz słuchał swojej Pani i warował pod drzwiami jeśli taka będzie moja wola).- CFNM (będę inscenizowała badania lekarskie; będziesz zrzucał ubranie na rozkaz swojej Pani; panuje tu zasada "zero prywatności").

- DOMINACJI FIZYCZNEJ
- FEMDOM (będę Cię karać i nagradzać jeśli na to zasłużysz; będę kąsać, szczypać i chłostać Twoje marne ciało; będziesz błagał na kolanach o okazanie litości; będziesz błagał o więcej).
- BDSM (będziesz dostawał ostre lanie i będziesz mi całkowicie poddany; nagi Sługa będzie na klęczkach wykonywał polecenia Pani; spodziewaj się wiązania i krępowania części Twojego ciała; oczekuj dyscypliny, zniewolenia, kontroli oddechu, upokorzenia i bólu; będę kneblowała Twoje usta będę Cię zmuszać do poddania się jedynej słusznej woli - woli Twojej Pani; będziesz doświadczał z rozkoszą sadomasochizmu, obowiązuje tu zasada "bezpieczny, za zgodą i przy zdrowych zmysłach").

- FETYSZY (odgrywanie scen z okresu niemowlęcego; odczuwanie przyjemności podczas gdy Pani pozostaje w ubraniu;  odczuwanie przyjemności poprzez wlew doodbytniczy; osiąganie stanu podniecenia na widok wizerunków, obrazów, filmów, zdjęć;  pissing, plucie; obuwie, odzież i akcesoria skórzane; osiąganie satysfakcji dzięki wdychaniu zapachów Pani; fetyszyzm pępka, stóp, ramion, ciała; fetyszyzm butów, rajstop, pończoch, odzieży).  

BĘDZIESZ KUKŁĄ W RĘKACH SWOJEJ JEDYNEJ KRÓLOWEJ - QUEEN MARGARET. DOMINUJĘ OD PROGU, WIĘC JEŚLI NIE JESTEŚ NA TO GOTOWY I CHCESZ ZACZĄĆ NASZE SPOTKANIE DELIKATNIEJ - POWIEDZ MI O TYM W TRAKCIE USTALANIA SZCZEGÓŁÓW SESJI.

Scenariusz spotkania ustalasz ze swoją Panią bezpośrednio na spotkaniu, e-mailowo, lub telefonicznie. Zastanów się dwa razy zanim do mnie zadzwonisz/napiszesz. Z tej drogi nie ma odwrotu... Nie pobieram dodatkowej daniny. Jeśli fascynuje Cię coś innego, powiedz mi o tym podczas ustalania szczegółów spotkania. Czas trwania sesji i metody tortur zależne są wyłącznie od mojej woli.

ZAPRASZAM TYLKO ZDECYDOWANYCH MĘŻCZYZN, którzy z rozkoszą całkowicie poddadzą się mojej woli i oddadzą mi swoje ciała, umysły i dusze. Wyróżnia mnie ogromna pasja do tego czym się zajmuję.

ZAPAMIĘTAJ: JESTEM TWOJĄ JEDYNĄ PANIĄ - KRÓLOWĄ MATKĄ, KTÓRA NIE ZNOSI SPRZECIWU. ZAPRASZAM DO MOJEGO STUDIO NA PRYWATNE SESJE W KLIMACIE KOBIECEJ DOMINACJI BDSM.




QUEEN MARGARET 



Brak komentarzy: