poniedziałek, 25 stycznia 2016

11 Przykazań / Etykieta

  1. Zwracaj się do mnie Pani Margaret, Królowo, Queen Margaret, Wasza Wysokość, Wasza Królewska Mość lub Moja Pani.
  2. Opłata za sesję musi znaleźć się w Magicznej Kasetce przed spotkaniem lub po nim - jak wolisz.
  3. Danina musi wyć dokładnie odliczona - nie będę wydawać reszty.
  4. Dotrzymuj umówionych terminów i potwierdzaj każde spotkanie ze mną 30 minut wcześniej.
  5. Szanuj mój i swój czas oraz zdrowie. Nie przychodź na sesję pod wpływem alkoholu lub innych środków.
  6. Nie proś o seks, nie dotykaj mnie bez zgody - to ja decyduję czy i kiedy możesz mnie dotknąć.
  7. Wypowiadaj się poprawnie, buduj pełne zdania, kieruj się zasadami poprawności językowej.
  8. Pytaj i oznajmiaj, nigdy nie żądaj. Nie wymuszaj, pytaj i proś. 
  9. Szanuj moją prywatność tak jak ja szanuję Twoją. Nie rozpowszechniaj moich danym bez mojej zgody, nie wykorzystuj moich zdjęć i nagrań video bez mojej wiedzy i zgody.
  10. Nie nadużywaj kontaktu z Twoją Panią, nie proś o wyjątkowe traktowanie. Zasady obowiązują każdego w takim samym stopniu
  11. Podarunek to miły gest. Spraw przyjemność swojej jedynej Pani - Queen Margaret Virgin.

Brak komentarzy: